Adiquímica ha formalitzat el seu acord de col·laboració amb l’Asociación de Industrias Químicas, Básicas y Energéticas de Huelva (AIQBE), incorporant-se a la seva xarxa d’aliats estratègics
Amb aquesta adhesió, Adiquímica reforça la seva presència a Andalusia i posa a disposició de les empreses del pol industrial de Huelva la seva experiència en l’optimització, monitorització i tractament d’aigua en torres de refrigeració, calderes de vapor, circuits tancats, aigües residuals i sistemes d’osmosi inversa.
Com a aliat estratègic, la companyia no només oferirà acompanyament tècnic i solucions basades en el seu departament d’I+D+i i laboratoris acreditats, sinó que també participarà en les jornades i seminaris tècnics promoguts per l’AIQBE per intercanviar coneixement i millorar l’eficiència hídrica del sector.
«L’aigua és un recurs indispensable per al funcionament i la sostenibilitat de la indústria. Formar part de la xarxa d’aliats de l’AIQBE ens permet aportar solucions innovadores i un assessorament proper a un dels nuclis industrials més rellevants del país», destaquen des de la direcció d’Adiquímica.